Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 08:57:40 +0200

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00708 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Riisipere alevik, Jaama tee 8 (ETS 
post) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Nagu kokku lepitud esitada arvamus hiljemalt 
07.02.2024.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26879418>  (menetlus nr: 
412750), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 16.02.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (KAIE TOBRELUTS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister